Skotrar


Ha!! Martti i Lule är en rolig prick som vi säger, första veckan i Lule tog han skotern då han skulle tjöpa burgare, som om ingenting hände liksom, ojj vad vi skrattade jag, Erik o Jonte då vi fick veta det



Min pärla som väntar på nederbörd, come on Pohlman brukar vi säga let it snow!




Skotern har alltid betytt allt i våran släkt, farsgubben körde aldrig med hjälm.
Hjälm ska kvinnor o hockyspelare ha brukade han säga, dom är av samma virke alla vi grabbar vek oss av skratt.

Nä nu ska jag ut med jycken!

vi ses i blog värllden!

Hejan, och som vi säger här uppe!

LET IT SNOW

Och föresten jag vill gärna se först snön tilsammans med henne ha ha!

Kommentarer
Postat av: Bel

haha lantis... du verkar vara en rolig en. skriv mer!

2008-11-05 @ 16:18:31
URL: http://uninhibited-expose.blogspot.com
Postat av: leffevolvo

tack tack o va kul att få komentar på bloggen ni var första brudarna. nå hej hej

2008-11-06 @ 08:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0